Societatea Helco este in masura sa le  ofere clientilor sai finantare in sistem leasing prin  intermediul diviziei sale economice Helco Leasing.Sistemul de finanatare se adreseaza atat persoanelor fizice cat si juridice si se acorda pentru achizitii a caror valoare porneste de la 3000 euro.
    Pentru aprobarea solicitarii de finantare sunt necesare urmatoarele documente:
     Lista documentelor solicitate pentru analiza cererii  de finantare pentru o persoane fizica
      
1. Adeverinta de venit;
2. Fisa tip de prezentare;
3. Copie carte de identitate;
4. Copie carte de munca; 
5. Declaratie pe propria raspundere vizand alte  datorii sau credite;
    Leasing pentru persoane fizice autorizate
    1. Statut si Contract de societate (Act Constitutiv), acte aditionale si cereri de mentiuni (daca exista);
      2. Cod unic de inregistrare (sau certificat de inmatriculare + cod fiscal);
      3. Bilantul + balanta pentru decembrie 2001 si 2002, bilantul si  balanta la iunie 2003 + cea mai recenta balanta incheiata in 2003
      4. Documentul care atesta adresa sediului social: act de proprietate, contract de inchiriere
      5. Oferta de leasing acceptata prin semnatura si stampila
      6. Formularul de cerere de finantare completat
      7. Decizia Consiliului de Administratie sau Adunarii Generale a  Actionarilor de a incheia contractul de leasing cu Global Finance &  Leasing (vor fi specificate bunul si valoarea acestuia, perioada  contractului si persoana imputernicita sa semneze)
      8. Copie a actului de identitate al persoanei imputernicite sa semneze in numele societatii
      9. Un extras de cont curent recent (ROL) si o copie a specimenului de  semnaturi de la banca cu stampila in original si data (nu mai vechi de  o luna)
     Persoane  fizice autorizate  
     
      Pentru aprobarea finantarii, potentialul client trebuie sa  prezinte spre analiza un dosar care sa contina urmatoarele documente: 
    
      -  Cerere de finantare 
-  Oferta (Factura & Descriere tehnica) 
-  Fisa sintetica 
-  Actele juridice de infiintare -  	certificat de inregistrare, cod fiscal/certificat de inregistrare fiscala (data  	exista); 
-  Autorizatia de practicare a meseriei 
-  Copie dupa declaratia de impozit pe  	ultimii 2 ani 
-  Copie carte de identitate 
Etapele derularii contractului 
    Dupa alegerea produselor, pasii sunt:
    Obtinerea tuturor documentelor listate mai sus
    Emiterea unei facturi proforme de catre noi pentru produsele dorite
    Intocmirea dosarului la sediul Helco Leasing
    Aprobarea dosarului si livrarea produsului
    Doriti asistenta? Va stam la dispozitie!
      Pentru orice intrebari va stam la dispozitie:
    Tel: +0040 - 728 283410
      Tel: +0040 - 251 410400
      Fax: +0040 - 251 418655