Newsletter

Craiova,Romania
bd.Decebal 23 (zona Rocada)
Tel: +0040 - 728 283410
Tel: +0040 - 251 410400
Fax: +0040 - 251 418655

Email: sales@helpan.ro
Email: contact@helpan.ro
Email: office@helpan.ro

Open Office
Luni-Vineri,
09:00-18:00 (GMT+2)
Vizita la HELCO
: Sunteti aici : Top Companie Certificare Detalii

Certificare ISO , HACCP

Sondaje realizate recent arata ca in prezent , non-calitatea reprezinta aproximativ 30 % din cifra de afacaeri a unei companii care nu aplica metode de preventive de asigurare a calitatii . Din aceasta cauza , companiile tind sa creasca in permanenta calitatea produselor si serviciilor lor pentru a-ti intari competivitatea.

Totusi , cei ce s-au lansat dupa 1989 in mediul de afaceri au pornit sub aceeasi deviza : Productia ridicata, indiferent de ceilalti factori . Lucrurile s-au schimbat si se continua sa se afle in continua schimbare intr-un ritm alert . Deja multi sunt constienti ca au atatea de invatat si de studiat in economia de piata si totusi atata de putin timp la dispozitie . Este deja o certitudine ca toti dorim sa prindem din urma firmele din occident , sa capatam experienta acestora acaparata in atatia ani .

Ideea de calitate a evoluat de la notiunea de control de calitate , la asigurarea calitatii , ajungand la managementul calitatii . Totusi aceste elemente nu trebuie confundate , existand o diferentiere clara intre acesti termeni .
  • Controlul de calitate reprezinta ansamblul actelor tehnice (masuratori) ce confirma sau infirma incadrarea produsului in prescriptiile tehnice.
  • Asigurarea calitatii include , pe langa controlul de calitate,ansamblul masurilor organizatorice si de formare a personalului pe care compania le pune in practica in vederea ganrantarii calitatii produselor si serviciilor sale.
  • Calitatea totale le include pe primele doua si asigura satisfacerea nevoilor beneficiarului din punct de vedere al performantelor produsului , timpului de livrare si al pretului.

Esential este ca nu poate exista managementul total al calitatii fara asigurarea calitatii si nici asigurarea calitatii fara controlul de calitate.

Document valabil si pe www.anamob.ro